michalsmalbrugge.reismee.nl

Update van de afgelopen week

Hoi iedereen!

Afgelopen week was weer een hele leuke week. Ik zal van elke dag even een korte update geven!

Maandag:

Maandag was het dan echt Halloween. Samen met mijn familie gingen we in ons costuum langs alle huizen. Elke keer als de deur open ging zeiden we: 'Trick or Treat!'. Bij elk huis kregen we een handvol snoepgoed. Later op de avond ging ik ook met mijn vrienden op pad. Als je er over na denkt is het best grappig : je bent verkleed in een costuum en vraagt aan onbekende mensen om snoep! Het was echt heel leuk om mee te maken en wat hebben we onwijs veel snoep, chocola en chips gekregen!

Dinsdag:

Na schooltijd ging ik samen met twee vriendinnen, Monike & Charlene, naar de sportschool. We deden met de les 'bodycombat' mee. Heel intensief maar ook heel leuk! Daarna gingen we naar de arena. Onze school had een IJshockeywedstrijd tegen de grote rivaal. Wat hebben we veel gejuicht en gezongen. Het was een hele spannende en leuke wedstrijd. Gelukkig had onze school gewonnen!

Woensdag:

Woensag was weer een gewone dag op school. Na schooltijd bleef ik nog wat langer op school om te helpen. Voor Leadership moet ik in totaal 10 uur vrijwilligerswerk doen op school en 10 uur in de Community. 'S avonds ging ik weer met mijn vriendin Monike naar de sportschool.

Donderdag:

Samen met de vriendinnen hadden we in onze lunch heerlijk bij de Subway gegeten. Na schooltijd ging ik met mijn vriendin Anna mee naar huis. In de avond hielpen wij mee bij de voedselbank (dit geldt voor mijn uren in de Community). We hielpen met bestellingen afronden en eten inpakken. Het was fijn en leuk om mee te helpen!

Vrijdag:

Vrijdag was dan alweer de laaste schooldag van de week. In Leadership organiseer ik samen met mijn groep een talentenshow. Het is leuk om bezig te zijn met de voorbereidingen. In de avond ging ik weer met Monike & Charlene naar de sportschool. (we waren wel heel sportief bezig deze week haha!) Na het sporten hebben we lekker wat gegeteten en gedronken bij Tim Hortons. Later op de avond zijn we met vrienden wezen poolen en naar de Mac gweest. Een super leuke dag dus!

Zaterdag:

In de ochtend heb ik tijd doorgebracht met mijn familie. 'S middags ging ik met vriendinnen in de bus richting Halifax. We zijn naar het winkelcentrum geweest. In het begin van de avond gingen we naar Downtown Halifax. Twee van onze vriendinnen komen uit Japan dus we besloten om naar een Japans restaurant te gaan. Hier hebben we echt heerlijk gegeten, onder andere heel veel sushi! Het was weer een hele leuk dag!

Ik kan het niet vaak genoeg zeggen: ik geniet van elke dag, ik ben enorm dankbaar voor mijn famlie & vrienden en het is nog steeds helemaal geweldig hier in Canada!

Bedankt voor het lezen en ik spreek jullie snel weer!

Liefs,

Michal

Ria Smalbrugge

Leuk om te lezen Michal.
Lekker van genieten nog even !
Ook de groetjes van ome Henk..:-)

Papa

Tjonge wat maak je toch ongelofelijke mooie dingen mee Michal.
Fijn om te horen dat je zo geniet!