michalsmalbrugge.reismee.nl

Update van de afgelopen week

Hoi iedereen,

Afgelopen week was weer een hele leuke week. Ik probreer van elke dag even een korte update te geven.

Maandag:

Na schooltijd ging ik per bus naar Bayside Camp. Samen met alle internationale studenten die in dezelfde regio wonen, hadden we een kamp. 'Savonds aten we samen pizza en speelden we wat leuke spellen om elkaar beter te leren kennen. Daarna hadden we een kampvuur met marshmallows en smores!

Dinsdag:

De volgende ochtend stond een heerlijk ontbijt voor ons klaar. Na het onbijt was het tijd voor activiteiten. Je kon drie activiteiten kiezen. Ik koos voor: pijl & boog, kano├źn en bonfire met spelletjes. We hadden geluk met het mooie weer want alle activitetien waren buiten. Na de lunch waren er meerdere presenaties over het progamma van de NSISP en wat de regels waren. Het was een kort maar leuk kamp en hier heb ik weer nieuwe mensen ontmoet!

Woensdag:

Deze dag ging ik weer naar school. Het was een normale en leuke lesdag. In de avond hadden we een voetbal wedstrijd. Tijdends deze wedstrijd merk je toch echt wel dat het een stuk kouder is nu! Ik vind het echt leuk om te voetballen en ik leer steeds meer nieuwe dingen. We hadden gewonnen met 3-1!

Donderdag:

Donderdag had ik eerst twee gewone lessen. Na de lunch ging ik samen met mijn Leadership class naar het sportveld. Onze klas organieseerde 'The Terry Fox Run'. We haalde geld op voor het goede doel: Terry Fox Foundation. De leerlingen die kwamen betaalde entree geld en dan konden ze genieten van: een walk/run, muziek, spelletjes, snacks, prijzen en de gezelligheid! Samen hebben we meer dan $1600,- opgehaald! In de avond ging ik met mijn hostmom naar wat kledingwinkels en Halloween stores.

Vrijdag:

Vrijdag was PD Day, een dag vrij van school dus! Ik ging samen met mijn vrienden naar The Valley. Dit is een mooie regio in het westen van Nova Scotia. Deze dag was het behoorlijk warm voor de tijd van het jaar, perfect! We hebben samen heerlijk genoten van deze onwijs leuke mini roadtrip! Later in de avond ging ik samen met vrienden naar the Waterfront hier in de buurt. Het was een supere leuke dag!

Zaterdag:

Gisteren had ik samen met mijn gezin een leuk familie uitje! We gingen naar Noggins Farm. Dit is een grote boederij waar veel te doen is. Er was een playground voor de kinderen. Ook was er een heel groot 'Corn Maze', dit is een doolhof in het maisveld. We hebben onze eigen appels geplukt, deze appels zijn echt heerlijk. Tot slot hebben we nog een pompoen mee genomen van 'the pumpkin patch' . We hadden samen heel veel plezier en dit is een mooie herinnering! In de avond had ik afgesproken met mijn vrienden.

Kortom: alles is dus nog steeds helemaal top hier. Ik geniet van elke dag!

Bedankt voor het lezen en tot de volgende blog.

Liefs,

Michal

Lieke

Wow Michal je doet zoveel gave dingen!
Echt leuk om te lezen dat je het zo erg naar je zit hebt meid :)

Roos

Super leuk mik!! Veel plezier nog xxx

Sterrin

Super gaaf Mik! Je maakt echt heel veel mee. Wij genieten van jouw blogs!

Papa

Geweldig om te lezen dat je het zo naar je zin hebt Mik en zo megaveeeel meemaakt. Mooi zo`n weekoverzicht!
X Papa

oma

Wat fijn lieve Michal dat je het zo naar de zin hebt. Ik geniet ook mee met jouw verhalen. Een fijne week gewemst en een dikke knuffel, oma

Floor

Mikkk wat leuk allemaal, geniet er maar lekker van !

Kusjes floor ????

Danielle

Gaaf weer om je belevenissen te lezen, Michal! Klinkt geweldig allemaal.